» K dispozícii len v Dotykačke NAPLNO a vyššie. « |
---|
Pokiaľ používate viac pokladní, príde vám vhod funkcia, ktorá umožní presúvať účty medzi pokladňami. Jednoducho tak napr. presuniete účty z pokladne v záhrade či v salóniku na hlavnú pokladňu v reštaurácii a účet tu zaplatíte. Aby to fungovalo, je potrebné pokladne prepojiť. Potom bude možné otvorené účty medzi pokladnicami presúvať a uzatvárať. Dostupné prepojené pokladne sa zobrazia v prehľade Otvorených účtov.
Ako na presúvanie účtov z jednej pokladne na druhú?
Presunutie účtu pri uzatváraní pokladnice
Ako na presúvanie účtov z jednej pokladne na druhú?
Na pokladni A otvorte Nastavenie aplikácie Dotykačka a prejdite do časti Synchronizácia a záloha. Tu nájdete v dolnej časti obrazovky Prepojené pokladne. Ťuknite na tlačidlo + PRIDAŤ POKLADNICU a zadajte IP adresu pokladne B, ktorú chcete prepojiť. To isté potom urobte aj na pokladni B, kde rovnakým spôsobom zadáte IP adresu pokladne A. Takto postupne môžete vzájomne prepojiť všetky pokladne, ktoré sú pripojené do rovnakej siete a zdieľajú jeden cloud. |
Dotykačka overí, či na zadanej IP adrese skutočne nájde ďalšiu podporovanú pokladňu a pokiaľ áno, bude pridaná pod svojim menom. Pridať rovnakým spôsobom môžete aj viac pokladníc. |
Teraz sa vráťte na hlavnú obrazovku Dotykačky a prejdite do Otvorených účtov. V dolnej časti budú prepojené pokladne reprezentované tlačidlami. Hneď ako ťuknete na prepojenú pokladňu, zobrazia sa jej aktuálne otvorené účty. |
Teraz vyberte účet a potvrďte jeho presunutie alebo presunutie a zaplatenie. Účet bude presunutý a rovno otvorený alebo bude po presunutí zobrazený Platobný dialóg. Môžete ho teda zaplatiť a uzavrieť alebo do neho pridať ďalšie položky, opäť zaparkovať a zaplatiť neskôr. |
Ak je z nejakého dôvodu potrebné presunúť účet opäť do inej pokladnice, môžete to urobiť tak, že ťuknete na ikonu možností účtu a vyberiete možnosť PRESUNÚŤ NA POKLADNICU . Po výbere konkrétnej pokladnice sa zobrazia stoly v danej pokladnici, výberom stola sa otvorený účet presunie na daný stôl a pokladnicu. Tlačidlo PRESUNÚŤ MIMO STOLOV presunie účet bez jeho priradenia ku konkrétnemu stolu. |
Presunutie účtu pri uzatváraní pokladnice
Ak sú v pokladni nejaké otvorené účty, budete na ne upozornení pri zatváraní pokladnice (koniec zmeny). Ak je však pokladnica prepojená s inou pokladnicou (pokladnicami), pred uzavretím budete mať možnosť presunúť tieto účty do iných pokladníc.
IP adresu pokladnice nájdete pod dlaždicou Centrum pomoci v časti . Ak je pokladňa pripojená káblom, pridelenú IP adresu nájdete v nastaveniach systému Android v časti » » . |
•Pripojené pokladnice by mali mať nastavenú pevnú IP adresu, aby sa napríklad po vypnutí alebo reštarte nezmenila. Ak sa IP adresa zmení, prepojená pokladnica bude nedostupná a bude potrebné ju znovu pridať pod správnou adresou. Informujte sa u správcu siete o možnosti nastavenia pevnej IP adresy. •Všetky pokladnice musia zdieľať rovnaké úložisko (cloud) a musia mať licenciu Dotykačka NAPLNO alebo vyššiu. |