V Centre pomoci nájdete všetky relevantné informácie na poskytnutie technickej podpory. Tu nájdete odkaz na túto užívateľskú príručku. V tomto dialógu môžete tiež spustiť / nainštalovať aplikáciu TeamViewer Quick Support, ktorá umožňuje vzdialené pripojenie technického špecialistu k dotykovej pokladnici.
Možnosti Centra pomoci:
Užívateľská príručka
Odkaz na túto užívateľskú príručku. Po ťuknutí sa príručka otvorí v predvolenom webovom prehliadači. Na správne zobrazenie odporúčame používať prehliadač Google Chrome.
Databáza znalostí
Odkaz na databázu znalostí na webových stránkach technickej podpory. Po ťuknutí sa stránka otvorí v predvolenom webovom prehliadači.
Technická podpora
Po ťuknutí sa zobrazia kontaktné informácie na technickú podporu, ako aj informácie o licenčnom kľúči, ID pokladnice a ID cloudu. Tieto informácie sú dôležité pri kontaktovaní technickej podpory.
Vytvoriť kód pre špecialistu
Ak sa technik potrebuje pripojiť k Vzdialenej správe zákazníkov, musí byť tento prístup autorizovaný. To sa vykoná ťuknutím na tlačidlo Vytvoriť kód pre špecialistu. Zobrazený autorizačný kód potom oznámte technikovi telefonicky či e-mailom. Bez tohto kódu nie je možné získať prístup k vašim údajom. PIN môžete vygenerovať buď priamo z pokladnice, alebo prostredníctvom Vzdialenej správy.
Nájdete tu aj informácie o licenčnom kľúči, ID pokladnice (BID) a ID cloudu (CID). Tieto informácie sú dôležité pri kontaktovaní technickej podpory.
Spustiť TeamViewer
Ťuknutím na položku otvoríte stránku v obchode Google Play, kde si môžete stiahnuť aplikáciu TeamViewer Quick Support. Prostredníctvom tejto aplikácie sa technik môže pripojiť priamo k dotykovej pokladnici a vykonať potrebné nastavenia. Nevyhnutnou podmienkou je samozrejme funkčné internetové pripojenie. Postup nájdete v tejto kapitole.
Odoslať dáta vývojárovi
Táto možnosť automaticky vytvorí e-mailovú správu s technickými údajmi a informáciami o nastavení dotykovej pokladnice. Túto možnosť použite len vtedy, ak vás o to požiada technická podpora.
Nastavenie Wi-Fi
Zobrazuje názov (SSID) bezdrôtovej siete, ku ktorej je pokladnica pripojená. Aktuálna IP adresa pokladnice je uvedená v zátvorkách.
Ďalšie aplikácie na stiahnutie
Otvorí aplikáciu Dotykačka Marketplace, kde si môžete nainštalovať ďalšie pokladničné aplikácie a aktualizovať nainštalované aplikácie.
O aplikácii
Zobrazí číslo verzie aplikácie. Ťuknutím na položku zobrazíte informácie o použitom licenčnom kľúči a záznamoch v databáze.