Centrum pomoci

<< Kliknite pre zobrazenie obsahu >>

Centrum pomoci

Navigácia:  Práca s pokladňou > Hlavná obrazovka a účtovanie > Dlaždicové menu >

pomoc1V Centre pomoci nájdete všetky relevantné informácie na poskytnutie technickej podpory. Tu nájdete odkaz na túto užívateľskú príručku. V tomto dialógu môžete tiež spustiť / nainštalovať aplikáciu TeamViewer Quick Support, ktorá umožňuje vzdialené pripojenie technického špecialistu k dotykovej pokladnici.

 

 

Možnosti Centra pomoci:

Užívateľská príručka

Odkaz na túto užívateľskú príručku. Po ťuknutí sa príručka otvorí v predvolenom webovom prehliadači. Na správne zobrazenie odporúčame používať prehliadač Google Chrome.

Databáza znalostí

Odkaz na databázu znalostí na webových stránkach technickej podpory. Po ťuknutí sa stránka otvorí v predvolenom webovom prehliadači.

Technická podpora

Ťuknutím na položku otvoríte jednoduchý formulár na odoslanie žiadosti o technickú podporu. Postup podania žiadosti nájdete v tejto časti.

Vytvoriť kód pre špecialistu

Ak sa technik potrebuje pripojiť k Vzdialenej správe zákazníkov, musí byť tento prístup autorizovaný. To sa vykoná ťuknutím na tlačidlo Vytvoriť kód pre špecialistu. Zobrazený autorizačný kód potom oznámte technikovi telefonicky či e-mailom. Bez tohto kódu nie je možné získať prístup k vašim údajom. PIN môžete vygenerovať buď priamo z pokladnice, alebo prostredníctvom Vzdialenej správy.

kod

Spustiť TeamViewer

Ťuknutím na položku otvoríte stránku v obchode Google Play, kde si môžete stiahnuť aplikáciu TeamViewer Quick Support. Prostredníctvom tejto aplikácie sa technik môže pripojiť priamo k dotykovej pokladnici a vykonať potrebné nastavenia. Nevyhnutnou podmienkou je samozrejme funkčné internetové pripojenie. Postup nájdete v tejto kapitole.

Odoslať dáta vývojárovi

Táto možnosť automaticky vytvorí e-mailovú správu s technickými údajmi a informáciami o nastavení dotykovej pokladnice. Túto možnosť použite len vtedy, ak vás o to požiada technická podpora.

Nastavenie Wi-Fi

Zobrazuje názov (SSID) bezdrôtovej siete, ku ktorej je pokladnica pripojená. Aktuálna IP adresa pokladnice je uvedená v zátvorkách.

Ďalšie aplikácie na stiahnutie

Otvorí aplikáciu Dotykačka Marketplace, kde si môžete nainštalovať ďalšie pokladničné aplikácie a aktualizovať nainštalované aplikácie.

O aplikácii

Zobrazí číslo verzie aplikácie. Ťuknutím na položku zobrazíte informácie o použitom licenčnom kľúči a záznamoch v databáze.

nahor