» K dispozícii len v Dotykačke NAPLNO a vyššie. « |
---|
Aplikácia Mobilný čašník slúži ako ďalšia pokladňa (mobilný terminál), ktorá sa zvyčajne používa v reštauráciách na objednávanie hostí priamo pri stole. Mobilný čašník sa však dá použiť aj v rôznych maloobchodných predajniach, kde môžete účtovať tovar priamo so zákazníkom počas konzultácie. Aplikácia je plne synchronizovaná a zobrazuje položky a kategórie z hlavnej spárovanej pokladnice s Dotykačkou.
Môže vytvárať nové účty, spravovať existujúce otvorené účty a pracovať s mapou stolov. V okamihu editácie otvoreného účtu sa vďaka priamej komunikácii s hlavnou pokladnicou účet zablokuje na ostatných zariadeniach (môže existovať viac ako jeden Mobilný čašník), kým sa otvorený účet nezaparkuje alebo znovu nezaplatí. To platí pre obe strany.
Za všetky nastavenia otvárania, zatvárania, histórie účteniek, predaja a iné nastavenia je vždy zodpovedná hlavná pokladňa. Tlač účteniek a poukážok prebieha štandardne podľa nastavení hlavnej pokladnice.
Mobilný čašník ponúka:
•Vyhľadávanie položiek a ich pridanie na účet
•Denné menu / zobrazenie najpredávanejších produktov
•Kombinácie (prílohy navyše) / porcie / chody / cenové hladiny
•Parkovanie, rozdelenie a zaplatenie účtu
•Skenovanie čiarových kódov pomocou zabudovaného fotoaparátu
•Fiskalizáciu dokladov (iba ak je nainštalovaný na platobnom temináli Dotypay)
Mobilný čašník je k dispozícii pre licencie Dotykačka NAPLNO a NEOBMEDZENE, pričom pre Dotykačku NAPLNO je možné používať len jedného Mobilného čašníka. Na inštaláciu Mobilného čašníka ponúkame špeciálny 5" mobilný terminál. Mobilného čašníka však môžete nainštalovať do akéhokoľvek inteligentného zariadenia, ktoré spĺňa tieto požiadavky:
•Android 5.0 a vyšší*
•Rozlíšenie displeja aspoň 1024 x 768 px
100% funkčnosť aplikácie Mobilný čašník garantujeme len na našich vlastných zariadeniach. Vzhľadom na otvorenosť systému Android a úpravy jednotlivých výrobcov nemôžeme zaručiť bezproblémové fungovanie aplikácie na iných zariadeniach. Pozri kapitolu HW a SW požiadavky.
*Mobilný čašník ani pokladničná aplikácia Dotykačka nefungujú v systéme Android 7.0.
•Na bezproblémovú prevádzku Mobilného čašníka je potrebné kvalitné bezdrôtové pokrytie podniku. Požiadavky na sieť pre prevádzku Mobilného čašníka nájdete v nasledujúcej kapitole. •Za bezdrôtové pokrytie je zodpovedný výlučne zákazník a Dotykačka zaň nezodpovedá. Technická podpora sa poskytuje len pre základné funkcie samotnej aplikácie a nevzťahuje sa na problémy spôsobené nedostatočnou kvalitou siete. •Ak máte zariadenie so systémom Android s verziou nižšou ako 5.0, Mobilný čašník sa v aplikácii Dotykačka Marketplace nezobrazí a nemôže byť nainštalovaný. Systém Android 5.0 je základnou podmienkou správneho fungovania Mobilného čašníka. |