Technická podpora

<< Kliknite pre zobrazenie obsahu >>

Technická podpora

Navigácia:  Vzdialená správa > Nastavenie cloudu >

Ak sa technik potrebuje pripojiť k Vzdialenej správe zákazníkov, tento prístup musí byť z bezpečnostných dôvodov autorizovaný. PIN môžete vygenerovať prostredníctvom Vzdialenej správy alebo priamo z pokladnice.

 

Ako vygenerovať PIN zo Vzdialenej správy?

1_icon

Prihláste sa do webového rozhrania Vzdialenej správy a kliknite na ikonu mráčika v záhlaví 01.

generovani_pinu1_800_edge_dr_no

 

2_icon

Kliknite na záložku Technická podpora 02. Na zobrazenej stránke kliknite na tlačidlo Generuj PIN 03. Zobrazený autorizačný kód, ktorý sa objaví v poli nad tlačidlom, potom oznámte technikovi. Bez tohto kódu nie je možný prístup k vašim dátam.

generovani_pinu2_800_edge_dr_no

nahor