Pri prvom spustení služby dotykovej pokladnice je nutné nainštalovať pokladničné aplikácie, ktoré zodpovedajú vašej licencií alebo ktoré chcete používať. V továrenskom nastavení (na začiatku) sú v dotykovej pokladni nainštalované iba aplikácie Launcher a Marketplace. Ostatné aplikácie sa do pokladnice inštalujú prostredníctvom Dotykačka Marketplace. Tu je prehľad všetkých aplikácií, ktoré Dotykačka ponúka:
Voliteľné pokladničné aplikácie
Ovládače periférnych zariadení
Hlavné pokladničné aplikácie
Dotykačka Launcher (spúšťač)Je to prvá vec, ktorá sa zobrazí po spustení dotykovej pokladnice. Ide o užívateľské rozhranie (plochu) s ikonami jednotlivých pokladničných aplikácií, ktoré sú uvedené nižšie. Launcher umožňuje nastaviť, ktoré aplikácie sa majú zobrazovať na ploche, obmedziť prístup obsluhy k iným aplikáciám a nastaviť veľkosť písma užívateľského rozhrania. požadovaná aplikácia / nainštalovaná do pokladne |
|
DotykačkaVlastná pokladničná aplikácia na prácu s účtami a ďalšie pokladničné operácie. Táto aplikácia je srdcom dotykovej pokladnice a obsluha tu vykonáva väčšinu operácií. Dotykačku vždy nainštalujte ako prvú. Ostatné aplikácie sú od ní závislé. požadovaná aplikácia / nainštalovaná do pokladne |
|
Dotykačka Marketplace (obchod)Po prvom spustení dotykovej pokladnice je potrebné nainštalovať aktuálnu verziu pokladničných aplikácií. To sa dá ľahko vykonať tu. Táto aplikácia sa tiež postará o to, aby ste mali v dotykovej pokladnici vždy najnovšie verzie všetkých nainštalovaných aplikácií. požadovaná aplikácia / nainštalovaná do pokladne |
|
SkladDôležitá aplikácia pre tých, ktorí chcú používať skladové hospodárstvo. Po inštalácii sa Sklad automaticky pripojí k Dokykačke a zabezpečí vykonávanie všetkých skladových operácií. Pred inštaláciou aplikácie Sklad musí byť v dotykovej pokladni vždy nainštalovaná aplikácia Dotykačka. voliteľná aplikácia / nainštalovaná do pokladne / viazaná na licenciu |
Voliteľné pokladničné aplikácie
Mobilný čašník (Mobilný terminál)Aplikácia pre tých, ktorí chcú obsluhovať zákazníkov priamo na mieste. Aplikáciu Mobilní čašník môžete nainštalovať v podstate do ktoréhokoľvek zariadenia, ktoré môžete mať pri sebe. Umožňuje vykonávať väčšinu pokladničných operácií. Pri obsluhe zákazníkov vám tak nič nebude chýbať. voliteľná aplikácia / nainštalovaná na externom zariadení |
|
RezervácieRezervácie umožňujú vytvárať a spravovať rezervácie (stolov alebo izieb) priamo v dotykovej pokladnici alebo prostredníctvom webového rozhrania Vzdialené správy. Vytvorené rezervácie sa prenášajú do Mapy stolov v Dotykačke. Takto bude personál informovaný, keď sa blíži rezervácia konkrétneho stola a keď už stôl nie je rezervovaný. Rezervácie sa vytvárajú v prehľadnom kalendári a vždy sa ponúkajú len stoly, ktoré sú v daný termín voľné. Rezervácie vytvorené v pokladni sa synchronizujú so Vzdialenou správou. voliteľná aplikácia / nainštalovaná do pokladne |
|
Telefonický asistentPomocou tejto aplikácie môžete rýchlo a jednoducho vytvoriť objednávku (otvoriť účet) alebo rezerváciu pre konkrétneho zákazníka. Aplikáciu si nainštalujete do chytrého zariadenia, na ktorom prijímate tel. hovory a spárujete ho s Dotykačkou. Hneď ako zákazník zavolá, v pokladni sa zobrazí dialógové okno na vytvorenie novej objednávky alebo rezervácie. Ak sa telefónne číslo volajúceho zhoduje so zákazníckym účtom, tento zákazník bude priamo priradený k vytvorenej objednávke alebo rezervácii. voliteľná aplikácia / nainštalovaná na externom zariadení |
|
Zákaznícky displejK dotykovej pokladni môžete pripojiť ďalší tablet a používať ho ako zákaznícky displej. Na zákazníckom displeji sa okrem účtovaných položiek a celkovej sumy môže zobrazovať aj obrázok alebo videoprezentácia. Zákaznícky displej komunikuje s dotykovou pokladňou prostredníctvom sieťového pripojenia (Ethernet / Wifi). Mediálne súbory sa jednoducho nahrávajú cez webové rozhranie Vzdialenej správy a vkladajú sa do vlastných playlistov. voliteľná aplikácia / nainštalovaná na externom zariadení |
Ovládače periférnych zariadení
Ovládač platobného termináluPlatobný terminál na platby kartou môžete prevádzkovať samostatne alebo ho pripojiť k dotykovej pokladnici. Aby pokladnica mohla komunikovať s platobným terminálom, musí byť tento ovládač platobného terminálu nainštalovaný v pokladnici a správne nastavený. Tým sa suma, ktorá sa má zaplatiť, prenesie z pokladnice do platobného terminálu. Po odinštalovaní ovládača platobný terminál už nebude komunikovať s pokladňou. Sumy, ktoré sa majú zaplatiť, sa môžu na termináli zadávať ručne. voliteľná aplikácia / inštalovaná do pokladne / len pre podporované platobné terminály mimo SumUp |
|
Ovládač platobného terminálu SumUpŠpeciálny ovládač na komunikáciu dotykovej pokladnice s platobným Bluetooth terminálom SumUp. Tento ovládač musí byť nainštalovaný a správne nastavený, ak používate platobný terminál SumUp. Až potom bude dotyková pokladňa schopná komunikovať s terminálom SumUp. voliteľná aplikácia / inštalovaná do pokladne / len pre platobné terminály SumUp |
|
Ovládač váhy / certifikovaný ovládač váhyTento ovládač sa používa na komunikáciu s váhou. Zabezpečuje, aby sa odvážené množstvo automaticky prenieslo do pokladnice a tá vypočítala príslušnú cenu. Certifikovaný ovládač je potrebný na konfiguráciu a overené pripojenie váhy pomocou kábla k dotykovej pokladni. Overené pripojenie sa vyžaduje pre určité odvetvia na základe platných právnych predpisov. Voliteľná aplikácia / nainštalovaná do pokladne |
Vzdialená pomoc
Teamviewer QuickSupportAplikácia na vzdialené pripojenie technika k pokladni. Po spustení tejto aplikácie sa vygeneruje kód, ktorý predáte technickej podpore. Na základe tohto kódu a s vaším súhlasom sa potom technik môže pripojiť priamo k pokladni a vyriešiť problém alebo ukázať obsluhe určité funkcie pokladničného systému. Ide o veľmi rýchlu a účinnú pomoc. voliteľná aplikácia / nainštalovaná na pokladni |
Prehľad aktuálnych verzií všetkých pokladničných aplikácií nájdete na stránke https://marketplace.dotykacka.cz/marketplace. |