
Ďalšou možnosťou je plnohodnotná 10" pokladňa nebo 15" pokladňa fungujúca ako zákaznícky displej na samostatnom stojane. Výhodou tohto riešenia je, že zákaznícky displej s pokladňou komunikuje prostredníctvom bezdrôtovej siete a môžete tak displej umiestniť kamkoľvek potrebujete. Navyše je možné túto formu zákazníckeho displeja dočasne použiť aj ako náhradnú pokladňu, ak by sa pôvodná pokladňa pokazila. Na 10" pokladňu fungujúcu ako samostatný zákaznícky displej je vždy nutné nainštalovať špeciálnou aplikáciou Zákaznícky displej, ktorá zobrazuje na displeji reklamné obrázky a videá.
V prípade aktívneho účtu na pokladni sú potom na displeji tiež zobrazované naúčtované položky a celková čiastka na zaplatenie. Zákazník teda vidí, aký tovar je účtovaný a akú čiastku bude platiť.
Nastavenia zákazníckeho displeja
Pre aktiváciu zákazníckeho displeja priamo pripojeného špeciálnym káblom k 15" pokladni stačí prejsť do tohto nastavenia v aplikácii Dotykačka a tu displej zapnúť.
Inštalácia a konfigurácia zákazníckeho displeja pripojeného prostredníctvom siete je popísaná v ďalšej kapitole.
•Pokiaľ zákaznícky displej prestal zobrazovať dáta z pokladne, znamená to, že pravdepodobne dostal pridelenú inú IP adresu, než je nastavená v pokladni. Pre riešenie sa prosím pozrite do tejto kapitoly. •Do USB portov pokladne nepripájajte žiadne iné zariadenia mimo tlačiarne, čítačky čiarových kódov alebo váhy. Tiež zákaznícky displej musí byť napájaný vlastným adaptérom. V opačnom prípade môže dochádzať k zasekávaniu pokladne či poškodeniu základnej dosky! |