Ak chcete správne zobraziť obsah, povoľte JavaScript.

Prečo zákaznícky displej nezobrazuje dáta z pokladne?

 

Aká je príčina?

Zákaznícky displej dostal od DHCP servera v sieti inú IP adresu, než je uvedená v nastavení zákazníckeho displeja v Dotykačce.

 

Kedy k tomu dochádza?

Problémy s nezobrazovaním dát na zákazníckom displeji môžu byť spôsobené tým, že DHCP server vo vašej sieti pridelil pre zákaznícky displej inú IP adresu, než je nastavená v pokladni. Keďže sa zmenila (alebo mení) IP adresa zákazníckeho displeja, nedokáže s ním dotyková pokladnica komunikovať. Nejedná sa teda o problém v nastavení Dotykačky, ale spravidla v sieti zákazníka. Štandardne je totiž IP adresa jednotlivým zariadeniam v sieti prideľovaná dynamicky z DHCP servera a môže sa teda po vypnutí a zapnutí zariadenia meniť. DHCP server je dnes súčasťou všetkých routerov, pomocou ktorých vytvárate bezdrôtovú sieť.

 

Ako sa to prejavuje?

Na zákazníckom displeji sa spravidla po opätovnom zapnutí nezobrazujú dáta z pokladne.

 

Aké je riešenie?

Pokiaľ prestal zákaznícky displej zobrazovať informácie z pokladne, vykonajte prosím kontrolu nastavenia zákazníckeho displeja podľa tohto postupu. Je nutné zistiť, akú aktuálnu IP adresu displej používa. Pridelenú IP adresu nájdete v zákazníckom displeji v prehľade Wifi sietí (v nastavení systému Android) po ťuknutí na ikonku troch bodiek vpravo hore a zvolením voľby Rozšírené nastavenie. Konkrétna voľba pre zobrazenie zoznamu sietí sa však môže líšiť podľa typu vašej pokladne a verzie systému Android.

clip1343

 

Potom zadajte IP adresu zákazníckeho displeja do nastavení Dotykačky. Dajte pozor, aby ste IP adresu nezadali s medzerou na začiatku alebo na konci. Pokladňa Dotykačka a zákaznícky displej musia byť v rovnakej sieti.

 

Pevná IP adresa

Pre správne fungovanie je nutné nastaviť vo vašom routeri pre zákaznícky displej pevnú IP adresu. Pevnú IP adresu môžete tiež nastaviť priamo v zákazníckom displeji ťuknutím a podržaním prsta na pripojenej sieti, zvolením Upraviť sieť, rozbalením možnosti Rozšírené možnosti a vybraním voľby Statická miesto štandardnej DHCP. Konkrétne voľby pre úpravu IP adresy sa však môže líšiť podľa typu vašej pokladne a verzie systému Android.

clip1344

 

Po úspešnom nastavení pevných IP adries je potrebné pokladňu a zákaznícky displej reštartovať (vypnúť a znovu zapnúť). Po reštarte skontrolujte, či bola zákazníckemu displeju pridelená nastavená IP adresa.

 

uziv_tip_icon

Na zabezpečenie bezproblémového fungovania pokladničného systému Dotykačka sa odporúča nastaviť bezdrôtovú sieť vašej spoločnosti podľa nasledujúcich pokynov.

nahor

Táto príručka má len informatívny charakter a neposkytuje žiadne záruky. Uvedené špecifikácie sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia. Obrázky a schémy majú len informatívny charakter. Vzhľad a funkcie zariadenia a softvéru sa môžu líšiť v závislosti od aktuálnej verzie produktu a aplikácií.

Vytvorené s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC