Rezervácie stolov možno spravovať aj prostredníctvom webového rozhrania Vzdialenej správy. Viac informácií o tejto možnosti nájdete v tejto kapitole. |
Aby aplikácia Rezervácia mala prístup k záznamom v Dotykačke, je nutné ju najprv udeliť tzv. autorizáciu. Po prvom spustení rezervácií teda ťuknite na zobrazené tlačidlo Vyžiadať prístup a dajte (potvrďte) aplikácii potrebné oprávnenia.
Od tejto chvíle sa v rezerváciách budú zobrazovať stoly z mapy stolov v Dotykačke a ďalšie dôležité informácie pre rezervácie, ako sú napr. Zákaznícke účty.
Predvolenou obrazovkou je Program rezervácií, kde môžete prehľadne vidieť jednotlivé rezervácie a ich rozloženie v čase. Teraz bude prehľad prázdny.
Prepínanie zobrazení: Najbližšie rezervácie / Nespracované rezervácie (zatiaľ nepoužité) / Kalendár (zobrazenie po jednotlivých dňoch) / Nastavenie aplikácie |
|
Zoznam stolov: V predvolenom nastavení sa zobrazujú stoly zo všetkých pokladníc pripojených k rovnakému cloudu. V nastaveniach aplikácie však môžete obmedziť zobrazené stoly iba na konkrétnu pokladňu. |
|
Zobrazenie rezervácií v čase: riadky predstavujú stoly, stĺpce predstavujú čas od - do. |
|
Tlačidlo na vytvorenie novej rezervácie. |
|
Tlačidlá na prechod na nasledujúci alebo predchádzajúci deň alebo na výber konkrétneho dátumu. |
|
Ťuknutím na túto ikonu môžete prepnúť zobrazenie prehľadu len na stoly s vytvorenými rezerváciami. |
|
Tlačidlo na presun na aktuálny deň a čas. |
Rezervácie môže majiteľ licencie Dotykačka NEOBMEDZENE používať bez obmedzenia. S licenciou JEDNODUCHO získate 100 rezervácií ročne, licencia Dotykačka NAPLNO umožňuje 1000 rezervácií. |
Ako vytvoriť alebo zrušiť rezerváciu je vysvetlené v nasledujúcej kapitole.