» K dispozícii len v Dotykačke NEOBMEDZENE. « |
---|
Na záložke Objednávkové služby vo vzdialenej správe nájdete aktuálne podporované a pripravované integrácie s online objednávkovými systémami a doručovateľskými službami. Úroveň integrácie jednotlivých služieb závisí od ich možností. Možnosti práce s pokladňou sa preto môžu pre každú službu líšiť v závislosti od toho, čo služba zákazníkom ponúka a či je možné všetky tieto funkcie prepojiť s pokladničným systémom. Možnosti konfigurácie pre jednotlivé služby sa tiež môžu líšiť. Podporované sú služby Bolt Food a Wolt.
Najprv musíte v tejto časti povoliť pripojenie k preferovanej službe, vytvoriť kategórie (sekcie) a umiestniť do nich už vytvorené produkty z pokladne. Kategórie v objednávkových systémoch sú preto úplne nezávislé a nesúvisia s vytvorenými kategóriami v pokladni. Do týchto kategórií potom môžete umiestniť produkty, ktoré ste už vytvorili v pokladni. Produkty sú rovnaké pre objednávacie systémy a pokladňu. Pre výrobky je ešte potrebné aktivovať funkciu Predaj so sebou (pozri zabalený postup nižšie). Objednávky potom môžete spracovať priamo v pokladnici.
Nastavenie Predaja so sebou
Ako prepojiť pokladňu s objednávkovou službou?
Postup prepojenia si ukážeme na službe Bolt Food. Ak niektorú z objednávacích služieb nevyužívate a chceli by ste, stačí nás kontaktovať. Na základe žiadosti vás kontaktujeme, aby sme vám aktivovali objednávky. Potom bude možné zverejniť ponuku a ponuka sa objaví sa na stránke vášho podniku v danej službe.
Pri všetkých podporovaných službách teda budete mať prepojenie už nastavené od Dotykačky. Akonáhle dostanete správu o hotovom prepojení, stačí len vytvoriť menu podľa postupu nižšie.
•Pokiaľ už Bolt používate a máte priamo v Bolte vytvorené menu, aktiváciou objednávok bude menu v Bolte zmazané a nahradené menu v Dotykačke. Je teda nutné mať v Dotykačke menu už vytvorené a až potom požiadať Bolt o aktiváciu objednávok. V prípade, že sa vám nedarí synchronizácia, pozrite sa na koniec tejto kapitoly. •V prípade spoločnosti Wolt musíte najprv vytvoriť menu, zadať prevádzkové hodiny, odhlásiť sa z aplikácie Wolt Merchant a potom povoliť synchronizáciu objednávok! |
Prihláste sa do webového rozhrania Vzdialenej správy. V ľavom paneli záložiek zvoľte Integrácia a potom Objednávkové systémy . Vyberte akú pokladnicu chcete prepojiť a potom u služby Bolt Food ťuknite na PREPOJIŤ . |
Bude zobrazený dialóg pre vloženie ID čísla (External ID). Toto číslo dostanete od Dotykačky na základe vašej žiadosti. Vložte teda pridelené ID číslo vášho podniku pre danú službu a potvrďte tlačidlom PREPOJIŤ. |
Kliknutím na PRIDAŤ SEKCIU vložte novú kategóriu s názvom a popisom. Tlačidlom UPRAVIŤ vedľa prevádzkovej doby špecifikujte otváraciu dobu vášho podniku pre každý deň v týždni. Malo by teda ísť o dobu, kedy prijímate objednávky. |
Akonáhle pridáte prvú sekciu, môžete do nej vložiť položky, tj produkty, upraviť ju alebo zmazať. To všetko tlačidlami . Vytvorené kategórie a vložené produkty sú spoločné pre všetky pripojené objednávkové služby. |
Na pridanie produktu ťuknite na tlačidlo PRIDAŤ POLOŽKU. Bude zobrazený jednoduchý dialóg s vyhľadávacím poľom . Do tohto poľa zadajte aspoň jeden znak, budú ponúknuté zodpovedajúce produkty, alebo ťuknite na políčko a zobrazte zoznam všetkých produktov a pridajte ich do sekcie tlačidlom +. Ťuknutím na zvolený produkt ho vyberte a tlačidlom PRIDAŤ vložíte do vytvorenej sekcie. Aktiváciou voľby môžete nastaviť pre daný produkt jeho dostupnosť, tj čas od - do, kedy si ho budú môcť zákazníci objednávať. |
Ak chcete zmeniť poradie produktov v sekcii, podržte ikonu a potiahnite. Pri každom výrobku nájdete panel s ikonami, ktorý vám umožní výrobok dočasne skryť , nastaviť ho ako vypredaný , upraviť čas dostupnosti pre objednávky alebo vymazať . Kliknutím na ikonu sa zobrazí obrázok produktu, prvá cena v riadku označuje sumu vloženú za balenie. Obe tieto položky nastavíte vo vlastnostiach produktu. Po pridaní a nastavení všetkých produktov tlačidlom ponuku vypublikujte. Ponuka bude zverejnená na stránke vášho podniku v danej službe, avšak iba v prípade, že máte aktivované objednávky. Pokiaľ ešte nemáte aktivované objednávky a produkty máte nestavané, kontaktujte nás s požiadavkou na aktiváciu objednávok a potom ponuku znovu tlačidlom zverejnite. Ťuknutím na tlačidlo SPRAVOVAŤ PREPOJENIE sa vrátite na prehľad služieb, kde je možné prepojenie zrušiť či nastaviť pre ďalšiu službu. |
Ďalšie funkcie produktu, ktoré sa vzťahujú na objednávkové služby, nájdete v zozname produktov, ak otvoríte detail produktu. |
Po zverejnení sa tlačidlo ZVEREJNIŤ PONUKU zmení na POVOLIŤ / ZAKÁZAŤ OBJEDNÁVKY. Môžete tak jednoducho zapínať či vypínať možnosť objednávok pre vašich zákazníkov.
Vyššie uvedený postup je síce platný pre službu Bolt Food, pre ostatné objednávkové služby však bude podobný. Podľa toho, čo daná služba podporuje, môže byť rozdiel v možnostiach nastavenia pre sekcie či ponúkané produkty, respektíve v konfigurácii ponuky pre danú službu. |
Teraz sa môžete presunúť do pokladne a tu objednávky odbavovať. Dostupnosť jednotlivých produktov na objednanie je možné upravovať aj na pokladni v tomto nastavení.