Ak chcete správne zobraziť obsah, povoľte JavaScript.

» K dispozícii len v Dotykačke NEOBMEDZENE. «

clip0687Ak prepojíte stránku Dotykačku s podporovanými objednávkovými systémami, môžete v tejto časti spravovať a spracovávať jednotlivé objednávky. Potrebné sú 3 jednoduché kroky:

1.Prostredníctvom Vzdialenej správy prepojte pokladnicu s preferovaným objednávkovým systémom, v ktorom ste zaregistrovaný. Vytvorte samostatné kategórie a vložte do nich produkty z pokladne.

2.Skontrolujte nastavenia pre objednávky priamo na pokladni. Ako vo Vzdialenej správe, tak na pokladni môžete ponúkané produkty dočasne pre objednávky skryť alebo označiť ako vypredané.

3.Odbavujte objednávky na pokladni podľa krokov uvedených nižšie.

 

poznamka_icon

Ako na zapnúť integráciu Dotykačky so službou Wolt je popísané v tejto kapitole.

 

Ako odbavovať objednávky z objednávkových systémov?

1_icon

Akonáhle príde nová objednávka, zobrazí sa na dlaždici počet nových objednávok s výkričníkom. Na novú objednávku ste informovaní ďalej týmto zvukom a blikajúcim panelom v záhlaví obrazovky. Po ťuknutí na dlaždicu OBJEDNÁVKY uvidíte na pravej strane nové objednávky s informáciami z konkrétnej objednávkovej služby. Pre odbavenie objednávky na ňu ťuknite.

clip0688

 

2_icon

Objednávka sa zmení na tlačidlo POTVRDIŤ s ďalšími možnosťami 01. Ak na objednávku ťuknete znova, potvrdíte ju. Zákazník bude informovaný a objednávka sa presunie do sekcie Potvrdené. Zároveň sa (v závislosti od nastavenia tlače v pokladnici) vytlačí objednávka do kuchyne alebo baru. Pomocou možností 01 môžete objednávku tiež označiť ako potvrdenú s oneskorením (ak sa očakáva dlhšia príprava) alebo odmietnuť (stornovať), prípadne zobraziť ďalšie možnosti objednávky podľa podpory konkrétnej služby.

clip0689

 

dulezite_sdeleni_icon

V prípade spoločnosti Bolt musíte na novú objednávku reagovať do 8 minút. Ak objednávku v tejto lehote nepotvrdíte, bude automaticky zamietnutá. V pokladni sa potom označí ako Stornovaná užívateľom. Ide o štandardné správanie spoločnosti Bolt, ktoré nemôžeme ovplyvniť.

U Woltu máte na otvorenie objednávky zhruba necelé 3 minúty. Pokiaľ do tej doby objednávku nepotvrdíte či nezamietnete, bude automaticky označená ako odmietnutá a vaša prevádzkareň sa prepne do offline režimu. Pre ďalšie objednávky bude nutné príjem objednávok znovu povoliť vo všeobecnom menu.

nahor

3_icon

Ťuknutím na potvrdenú objednávku ju označíte ako pripravenú na vyzdvihnutie. Tým dáte pokyn objednávkovej službe, aby poslala kuriéra na vyzdvihnutie vašej objednávky. V spodnej časti tlačidla môžete opäť zrušiť objednávku (ak ju zákazník v tomto stave odmietne) alebo vykonať ďalšie operácie s objednávkou prostredníctvom ponuky clip0692.

clip0690

 

4_icon

Objednávka sa presunie do stavu Dokončené. Tým je jej odbavenie hotové. Ťuknutím na ZOBRAZIŤ ÚČET zobrazíte na ľavej strane jej podrobnosti. Tieto uzavreté objednávky zobrazíte cez tlačidlo vo všeobecnom menu a ďalej ich nájdete aj v Histórii. Podľa nastavenia v tejto časti, sa v dokončených objednávkach môže zobrazovať vždy posledných 30 uzavretých objednávok.

clip0693

 

5_icon

Ťuknutím na ikonku 02 vpravo hore zobrazíte všeobecné menu pre objednávky. Tu je možné dočasne zakázať objednávky, kedy sa tento stav prenesie aj do objednávkovej služby. Pamätajte na to, že zákaz objednávok je však platný pre všetky prepojené objednávkové systémy. Tlačítkom SPRAVOVAŤ DOSTUPNOSŤ sa presuniete do sekcie Nastavenie objednávok, kde je možné pri jednotlivých produktoch pre objednávky meniť ich aktuálny stav.

clip0694

 

Ťuknutím na tlačidlo ZOBRAZIŤ DOKONČENÉ OBJEDNÁVKY otvoríte prehľad uzavretých objednávok v jednotlivých dňoch. Pomocou kalendára na ľavej strane vyberte konkrétny deň.

clip0731

 

dulezite_sdeleni_icon

Možnosti objednávok sa môžu líšiť v závislosti od podpory konkrétnej služby. Podobne aj možnosti správy ponuky (dočasné skrytie produktov, označenie ako vypredané...) sú určené možnosťami, ktoré ponúka konkrétna objednávacia služba.

nahor


 

Wolt - predobjednávky

U Woltu si zákazník môže vytvoriť objednávku dopredu na určitý čas. V Dotykačke je takáto objednávka označená ako Predobjednávka. Rovnako ako pri bežných objednávkach, ju môžete potvrdiť, zamietnuť alebo posunúť čas jej prípravy. Potvrdená predobjednávka čaká na objednaný čas. Cca 30 minút pred objednaným časom bude automaticky vytlačená objednávka do kuchyne (bon) a bude možné s objednávkou vykonávať ďalšie operácie, napr. označiť ju ako pripravenú na vyzdvihnutie. Dovtedy je objednávka označená ako potvrdená a blokovaná.

nahor

Táto príručka má len informatívny charakter a neposkytuje žiadne záruky. Uvedené špecifikácie sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia. Obrázky a schémy majú len informatívny charakter. Vzhľad a funkcie zariadenia a softvéru sa môžu líšiť v závislosti od aktuálnej verzie produktu a aplikácií.

Vytvorené s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC