» K dispozícii len v Dotykačke NEOBMEDZENE. « |
---|
Ak prepojíte stránku Dotykačku s podporovanými objednávkovými systémami, môžete v tejto časti spravovať a spracovávať jednotlivé objednávky. Potrebné sú 3 jednoduché kroky:
1.Prostredníctvom Vzdialenej správy prepojte pokladnicu s preferovaným objednávkovým systémom, v ktorom ste zaregistrovaný. Vytvorte samostatné kategórie a vložte do nich produkty z pokladne.
2.Skontrolujte nastavenia pre objednávky priamo na pokladni. Ako vo Vzdialenej správe, tak na pokladni môžete ponúkané produkty dočasne pre objednávky skryť alebo označiť ako vypredané.
3.Odbavujte objednávky na pokladni podľa krokov uvedených nižšie.
Ako na zapnúť integráciu Dotykačky so službou Wolt je popísané v tejto kapitole. |
Ako odbavovať objednávky z objednávkových systémov?
Ako odbavovať objednávky z objednávkových systémov?
Akonáhle príde nová objednávka, zobrazí sa na dlaždici počet nových objednávok s výkričníkom. Na novú objednávku ste informovaní ďalej týmto zvukom a blikajúcim panelom v záhlaví obrazovky. Po ťuknutí na dlaždicu OBJEDNÁVKY uvidíte na pravej strane nové objednávky s informáciami z konkrétnej objednávkovej služby. Pre odbavenie objednávky na ňu ťuknite. |
Objednávka sa zmení na tlačidlo POTVRDIŤ s ďalšími možnosťami . Ak na objednávku ťuknete znova, potvrdíte ju. Zákazník bude informovaný a objednávka sa presunie do sekcie Potvrdené. Zároveň sa (v závislosti od nastavenia tlače v pokladnici) vytlačí objednávka do kuchyne alebo baru. Pomocou možností môžete objednávku tiež označiť ako potvrdenú s oneskorením (ak sa očakáva dlhšia príprava) alebo odmietnuť (stornovať), prípadne zobraziť ďalšie možnosti objednávky podľa podpory konkrétnej služby. |
•V prípade spoločnosti Bolt musíte na novú objednávku reagovať do 8 minút. Ak objednávku v tejto lehote nepotvrdíte, bude automaticky zamietnutá. V pokladni sa potom označí ako . Ide o štandardné správanie spoločnosti Bolt, ktoré nemôžeme ovplyvniť. •U Woltu máte na otvorenie objednávky zhruba necelé 3 minúty. Pokiaľ do tej doby objednávku nepotvrdíte či nezamietnete, bude automaticky označená ako odmietnutá a vaša prevádzkareň sa prepne do offline režimu. Pre ďalšie objednávky bude nutné príjem objednávok znovu povoliť vo všeobecnom menu. |
Ťuknutím na potvrdenú objednávku ju označíte ako pripravenú na vyzdvihnutie. Tým dáte pokyn objednávkovej službe, aby poslala kuriéra na vyzdvihnutie vašej objednávky. V spodnej časti tlačidla môžete opäť zrušiť objednávku (ak ju zákazník v tomto stave odmietne) alebo vykonať ďalšie operácie s objednávkou prostredníctvom ponuky . |
Objednávka sa presunie do stavu Dokončené. Tým je jej odbavenie hotové. Ťuknutím na ZOBRAZIŤ ÚČET zobrazíte na ľavej strane jej podrobnosti. Tieto uzavreté objednávky zobrazíte cez tlačidlo vo všeobecnom menu a ďalej ich nájdete aj v Histórii. Podľa nastavenia v tejto časti, sa v dokončených objednávkach môže zobrazovať vždy posledných 30 uzavretých objednávok. |
Ťuknutím na ikonku vpravo hore zobrazíte všeobecné menu pre objednávky. Tu je možné dočasne zakázať objednávky, kedy sa tento stav prenesie aj do objednávkovej služby. Pamätajte na to, že zákaz objednávok je však platný pre všetky prepojené objednávkové systémy. Tlačítkom SPRAVOVAŤ DOSTUPNOSŤ sa presuniete do sekcie Nastavenie objednávok, kde je možné pri jednotlivých produktoch pre objednávky meniť ich aktuálny stav. |
Ťuknutím na tlačidlo ZOBRAZIŤ DOKONČENÉ OBJEDNÁVKY otvoríte prehľad uzavretých objednávok v jednotlivých dňoch. Pomocou kalendára na ľavej strane vyberte konkrétny deň.
Možnosti objednávok sa môžu líšiť v závislosti od podpory konkrétnej služby. Podobne aj možnosti správy ponuky (dočasné skrytie produktov, označenie ako vypredané...) sú určené možnosťami, ktoré ponúka konkrétna objednávacia služba. |
Wolt - predobjednávky
U Woltu si zákazník môže vytvoriť objednávku dopredu na určitý čas. V Dotykačke je takáto objednávka označená ako Predobjednávka. Rovnako ako pri bežných objednávkach, ju môžete potvrdiť, zamietnuť alebo posunúť čas jej prípravy. Potvrdená predobjednávka čaká na objednaný čas. Cca 30 minút pred objednaným časom bude automaticky vytlačená objednávka do kuchyne (bon) a bude možné s objednávkou vykonávať ďalšie operácie, napr. označiť ju ako pripravenú na vyzdvihnutie. Dovtedy je objednávka označená ako potvrdená a blokovaná.