Každému produktu môžete priradiť tzv. bonusové body. Tieto bonusové body sa pripočítajú k zákazníckemu účtu pri kúpe výrobku. Bonusové body možno nastaviť aj v zápornom formáte. Typickým príkladom použitia sú napr. akcie pre VIP zákazníkov alebo predaj sezónnych permanentiek do fitness centier alebo sáun. Bonusové body je možné použiť aj spolu so zákazníckymi kartami s EAN kódmi.
Bonusové body môžete nastaviť pre jednotlivé produkty buď priamo pri pokladni, alebo vo Vzdialenej správe. Úpravu počtu bodov pre zákazníka môžete nastaviť len vo Vzdialenej správe.
Na uplatnenie bonusových bodov môžete použiť špeciálny produkt, ktorý odpočíta body a stanovenú sumu za každý bod. Viac informácií nájdete v kapitole Špeciálne produkty.
Počet bonusových bodov pre každý produkt sa môže zobraziť na hlavnej obrazovke na dlaždiciach produktu. Túto možnosť stačí povoliť v - Nastavenie zobrazenia. |
Príklady použitia:
Predaj produktov
Pri produkte víno nastavíte +30 bonusových bodov. Zákazník si víno zakúpi a získa tak na svoje konto 30 bodov. Pri dosiahnutí 1000 bodov dostane zákazník odmenu, napríklad šampanské. Šampanské bude teda ďalší produkt s cenou 0 EUR a bodovou hodnotou -1000. Akonáhle zákazník získa 1000 bodov, "predáte" mu šampanské s nulovou cenou a z jeho zákazníckeho účtu sa automaticky odpočíta 1000 bodov.
Predaj služieb
Vytvoríte produkt PERMANENTKA s bodovou hodnotou +1000. Ďalej vytvoríte produkt VSTUP FITNESS v hodnote -100 bodov. Pri jednorazovom predaji položky VSTUP FITNESS bude zo zákazníckeho účtu odpočítaných 100 bodov. Zákazník tak môže s touto permanentkou čerpať 10 vstupov.
Pokiaľ stav bodového konta zákazníka bude aspoň jeden bod, bude pri predaji na tento zákaznícky účet vytlačená na účtenke celková hodnota bodov + hodnota bodov za tento nákup. |