Každý užívateľský účet zabezpečíte definovaním číselného kódu (pinu) vo vlastnostiach účtu. Pokiaľ má účet nastavený PIN, je nutné ho pre prihlásenie vždy zadať. Takto zabezpečený účet tak nebude môcť použiť užívateľ (zamestnanec), ktorý PIN nepozná. PIN nastavíte vo vlastnostiach každého zákazníckeho účtu. Ak PIN zabudnete, je možné ho zmeniť vo Vzdialenej správe.
V samostatnom nastavení môžete tiež definovať, k akým aplikáciám v rámci pokladne budú mať užívatelia prístup. Toto nastavenie je platné pre všetkých užívateľov. Pre viac informácií a postup sa pozrite do tejto kapitoly.
Ak užívateľ zabudne svoj PIN kód na prihlásenie do pokladnice, môžete ho zmeniť vo Vzdialenej správe. Pozrite si tiež tento článok (v českom jazyku) v databáze znalostí. |
Ako nastaviť ochranu účtu pinom?
Ťuknutím na vybraný účet otvorte jeho vlastnosti. V časti Zabezpečenie aktivujte možnosť Prístup vyžaduje vždy PIN. |
Zobrazí sa dialóg do ktorého zadajte nový PIN a následne ešte znova pre potvrdenie. Zadanie vždy potvrďte ťuknutím na znak . Nakoniec všetko nezabudnite uložiť. |
Teraz sa vráťte na hlavnú obrazovku Dotykačky a ťuknite na tlačidlo ODHLÁSIŤ SA. Zobrazí sa prihlasovací dialóg. Pre prihlásenie stačí rovno zadať na číselnej klávesnici nastavený PIN a ťuknúť na tlačidlo Hotovo . Zamestnanci s nastaveným pinom nie sú zobrazení v zozname zamestnancov na ľavej strane. |
Dotykačku môžete nastaviť tak, aby pri každom zatvorení vyžadovala prihlásenie pomocou PIN kódu. Ak teda aplikáciu ukončíte a potom ju znovu spustíte, zobrazí sa vyššie zobrazený prihlasovací dialóg. Túto možnosť nájdete v v časti Bezpečnostné nastavenia. |