Vytvorenie nového cloudu znamená, že pre novú pokladnicu sa vytvorí samostatné úložisko, v ktorom bude pokladnica uchovávať svoje dáta. Prvá pokladňa, pre ktorú vytvoríte nový cloud, nebude obsahovať žiadne produkty ani dáta. Neskôr môžete do nového cloudu pridať ďalšie pokladnice. Tieto pokladne potom zdieľajú údaje z dát na úložisku.
Príkladom sú dve pobočky spoločnosti v Prahe a Bratislave, ale každá pobočka predáva iný sortiment výrobkov. V oboch pobočkách sú vždy dve pokladnice. Pre každú pobočku je potom k dispozícii samostatný cloud a pokladnice v pobočkách zdieľajú údaje len zo svojho cloudu.
Ak obe pobočky predávajú rovnaký sortiment výrobkov, pokladnice môžu používať jeden spoločný cloud a zdieľať produkty a dáta. Ďalšie informácie o možnostiach cloudu nájdete v databáze znalostí.
Postup v tejto kapitole nadväzuje na predchádzajúcu kapitolu, v ktorej aktivujete pokladňu ako existujúci zákazník.
Ako postupovať, keď chcete vytvoriť nové úložisko
Zadajte informácie o spoločnosti, ktorá bude používať nový cloud, a ťuknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ. |
V zobrazenom dialógovom okne zadajte licenčný kľúč (používajte len veľké písmená) a vyjadrite súhlas s obchodnými podmienkami. Potom ťuknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ. |
Teraz vyberte typ prevádzky a základné parametre pokladnice. To všetko je popísané v tejto kapitole. Po dokončení sprievodcu dostanete informácie o novom cloude na vami zadaný e-mail. Nakoniec po dokončení sprievodcu pridaním nového cloudu povoľte všetky požadované oprávnenia, aby Dotykačka mohla správne fungovať. Teraz môžete začať používať aplikáciu Dotykačka, zobrazí sa hlavná obrazovka. |
Po prihlásení do Vzdialenej správy si budete môcť vybrať, ku ktorému cloudu sa chcete pripojiť. Ďalšie informácie o výbere cloudu nájdete v tejto kapitole. |