Takzvaný zákaznícky displej je možné bezdrôtovo pripojiť k dotykovej pokladni. Ide o plnohodnotný displej vo forme tabletu, ktorý je hardvérovo porovnateľný s tabletom, na ktorom beží Dotykačka. V prípade poruchy pokladne je tak možné zákaznícky displej použiť ako náhradnú pokladnicu.
Zákaznícky displej je druhý tablet, ktorý však plní funkciu displeja a zobrazuje účtované položky a reklamné médiá. Zákaznícky displej tak možno v prípade potreby použiť aj ako náhradu pokladne. Na displeji zákazníka musí byť nainštalovaná aplikácia Zákaznícky displej. Potom vložíte reklamné médiá, ktoré sa majú zobraziť, pomocou Vzdialenej správy.
Dotyková Pokladňa a zákaznícky displej spolu komunikujú prostredníctvom sieťového pripojenia, preto musia byť pripojené k rovnakej sieti (k rovnakému aktívnemu prvku). Nezáleží na tom, či sú obe zariadenia pripojené k bezdrôtovej Wifi sieti alebo cez kábel.
Zákaznícky displej môže byť umiestnený spolu s pokladňou na špeciálnom stojane alebo môže stáť samostatne. Zákaznícky displej sa k stojanu pripevňuje rovnakým spôsobom ako pokladňa, ide o štandard VESA.
Konfigurácia zákazníckeho displeja pozostáva z nasledujúcich krokov:
1.Inštalácia a nastavenie aplikácie Zákaznícky displej na tablete, ktorý bude slúžiť ako zákaznícky displej.
2.Nastavenie funkcie zákazníckeho displeja v pokladni (spárovanie Dotykačky s displejom).
3.Nahrávanie médií a vytváranie zoznamu skladieb prostredníctvom Vzdialenej správy.
4.Synchronizácia údajov medzi pokladňou a zákazníckym displejom.
•Ak sa na zákazníckom displeji prestali zobrazovať dáta z pokladnice, pravdepodobne mu bola priradená iná IP adresa, ako je adresa nastavená v pokladni. Riešenie nájdete v tomto článku databázy znalostí (v českom jazyku). •K USB portom pokladnice nepripájajte žiadne iné zariadenia ako tlačiarne, snímače čiarových kódov alebo váhy. Aj zákaznícky displej musí byť napájaný vlastným adaptérom. V opačnom prípade môže dôjsť k zaseknutiu pokladne alebo poškodeniu základnej dosky! |
Používanie zákazníckeho displeja ako pokladnice
Zákaznícky displej možno v prípade potreby použiť ako náhradu (napr. pri poruche pôvodnej pokladnice). Investícia do zákazníckeho displeja tak zabezpečí v podstate nepretržitú prevádzku pokladničného systému.
Ak teda pôvodná pokladňa zlyhá a vy potrebujete spustiť pokladničný systém na tablete, ktorý sa používa ako zákaznícky displej, postupujte takto:
1. Nainštalujte pokladničné aplikácie na zákaznícky displej.
2.V sprievodcovi aktiváciou v Dotykačke sa prihláste pomocou e-mailu a hesla pre Vzdialenú správu, zadajte aktuálny licenčný kľúč a nahraďte pôvodnú pokladňu. Údaje z pôvodnej pokladnice sa prenesú do novej, ktorá bola zákazníckym displejom. Licencia na pôvodnej pokladnici sa automaticky deaktivuje.
3.Pripojte periférne zariadenia a vykonajte potrebnú konfiguráciu pokladnice. Nezabudnite znovu nastaviť evidenciu tržieb a nahrať potrebné súbory.
4.Hotovo, môžete začať predávať.
5.Po obnovení prevádzky pôvodnej pokladnice stačí rovnakým spôsobom opäť nahradiť pokladnicu a preniesť dáta a konfiguráciu späť do pôvodnej pokladnice.