Ťuknutím na položku Licencia v postrannom menu otvoríte dialógové okno zobrazujúce typ licencie, jej platnosť a použitý licenčný kľúč. Otvorením tohto dialógového okna sa tiež opätovne overí licencia. To je užitočné napríklad vtedy, ak ste vykonali zmenu typu licencie a chcete, aby sa zmenená licencia zapísala do pokladnice.
Ak sa blíži koniec platnosti vašej licencie, budete na to upozornení pri každom otvorení Dotykačky. Po zakúpení licencie na ďalšie obdobie a overení licencie tieto informácie zmiznú. Ak chcete overiť ručne, jednoducho otvorte vyššie uvedené dialógové okno Licencia.
Deaktivovaná licencia
Ak je licencia deaktivovaná, zobrazí sa nasledujúci dialóg a vy už nebudete môcť pracovať s pokladňou:
Deaktivácia licencie môže mať tieto dôvody:
•Platnosť použitého licenčného kľúča vypršala.
•Dočasne ste deaktivovali svoju licenciu prostredníctvom zákazníckeho portálu Moja Dotykačka.
•Vykonali ste nahradenie tejto pokladnice.
•Faktúra za licenčný poplatok nebola uhradená viac ako 10 dní po dátume splatnosti.
•Pokladňa nebola pripojená na internet viac ako 14 dní.
•V HW tokene zariadenia došlo k zmene. Môže sa to stať pri starších zariadeniach alebo zariadeniach s chybným úložiskom.
•Svoje faktúry môžete spravovať a platiť na zákazníckom portáli Moja Dotykačka. Po zaplatení faktúry stačí v postrannom menu pokladnice ťuknúť na a otvoriť túto stránku s podrobnosťami o licencii. Tým sa overí licencia a budete môcť pokladnicu znovu používať. Na overenie licencie je nutné fungujúce internetové pripojenie. •Odporúčame tiež overiť správne nastavenú sieť. |