Obnovenie továrenského nastavenia

<< Kliknite pre zobrazenie obsahu >>

Obnovenie továrenského nastavenia

Navigácia:  Začíname >

V niektorých prípadoch môže byť vhodné vrátiť predvolené nastavenia dotykovej pokladnice. Ak to urobíte, pokladnica sa obnoví na predvolené výrobné nastavenia a všetky nainštalované aplikácie a ostatné údaje v pokladnici sa odstránia. Pokladňa bude v rovnakom stave ako pri prvom zapnutí.

Ak bola pokladnica pri aktivácii stabilne pripojená k internetu a spárovaná s webovým úložiskom - cloudom, dáta z pokladnice zostanú až do obnovenia výrobných nastavení vo Vzdialenej správe.

 

dulezite_sdeleni_icon

Po obnovení továrenského nastavenia nebude pokladnica obsahovať žiadne údaje a bude v rovnakom stave, ako keď ste ju spustili prvýkrát. Budete musieť začať od začiatku, tj. pripojiť pokladnicu k internetu, k Vzdialenej správe, nainštalovať a nastaviť pokladničné aplikácie a vykonať ďalšie kroky.

 

Ako obnoviť továrenské nastavenia?

1_icon

Stiahnite hornú lištu hodín a ťuknite na ikonu ozubeného kolieska. Tým sa dostanete do nastavenia systému Android.

clip0113

 

2_icon

V nastaveniach systému Android ťuknite na položku Zálohovanie a obnova alebo Resetovať možnosti a potom na položku Obnovenie výrobných nastavení alebo Vymazať dáta (továrenský reset) v závislosti od typu dotykovej pokladnice.

clip0114
clip0115

 

3_icon

Nakoniec ťuknite na tlačidlo RESETOVAŤ TABLET. Ak je pokladnica pri spustení chránená PIN kódom, je potrebné tento PIN zadať.

clip0116

 

Pokladňa sa teraz reštartuje a prebehne proces vymazania všetkých údajov a vrátenia systému do predvolených nastavení. Tento proces môže trvať niekoľko minút. Po reštartovaní pokladnice sa z nej odstránia všetky údaje a predchádzajúce nastavenia.

nahor