Obnovenie továrenského nastavenia
<< Kliknite pre zobrazenie obsahu >> Obnovenie továrenského nastavenia |
Navigácia: Začíname > |
V niektorých prípadoch môže byť vhodné vrátiť predvolené nastavenia dotykovej pokladnice. Ak to urobíte, pokladnica sa obnoví na predvolené výrobné nastavenia a všetky nainštalované aplikácie a ostatné údaje v pokladnici sa odstránia. Pokladňa bude v rovnakom stave ako pri prvom zapnutí.
Ak bola pokladnica pri aktivácii stabilne pripojená k internetu a spárovaná s webovým úložiskom - cloudom, dáta z pokladnice zostanú až do obnovenia výrobných nastavení vo Vzdialenej správe.
Po obnovení továrenského nastavenia nebude pokladnica obsahovať žiadne údaje a bude v rovnakom stave, ako keď ste ju spustili prvýkrát. Budete musieť začať od začiatku, tj. pripojiť pokladnicu k internetu, k Vzdialenej správe, nainštalovať a nastaviť pokladničné aplikácie a vykonať ďalšie kroky. |
Stiahnite hornú lištu hodín a ťuknite na ikonu ozubeného kolieska. Tým sa dostanete do nastavenia systému Android. |
V nastaveniach systému Android ťuknite na položku Zálohovanie a obnova alebo Resetovať možnosti a potom na položku Obnovenie výrobných nastavení alebo Vymazať dáta (továrenský reset) v závislosti od typu dotykovej pokladnice. |
![]() |
![]() |
Nakoniec ťuknite na tlačidlo RESETOVAŤ TABLET. Ak je pokladnica pri spustení chránená PIN kódom, je potrebné tento PIN zadať. |
Pokladňa sa teraz reštartuje a prebehne proces vymazania všetkých údajov a vrátenia systému do predvolených nastavení. Tento proces môže trvať niekoľko minút. Po reštartovaní pokladnice sa z nej odstránia všetky údaje a predchádzajúce nastavenia.