Ak chcete správne zobraziť obsah, povoľte JavaScript.

Táto kapitola opisuje, ako nastaviť ovládač platobného terminálu pre terminál pripojený k sieti LAN. Nasledujúci postup súvisí s predchádzajúcou kapitolou Pripojenie terminálu tretej strany.

 

dulezite_sdeleni_icon

Správne nastavenie platobného terminálu a ovládača zvyčajne vykonáva technik dodávateľa terminálu. Preto neodporúčame zasahovať do nastavení ovládača. Nesprávne nastavenie môže spôsobiť stratu komunikácie medzi pokladňou a platobným terminálom. Zmena nastavení môže znamenať opätovnú platenú návštevu technika.

Nasledujúci postup je určený len pre pokročilých užívateľov!

 

Nastavenie ovládača platobného terminálu pre pripojenie k sieti LAN

1_icon

Po ťuknutí na možnosť LAN (pozri predchádzajúcu časť) zadajte IP adresu terminálu, ktorú na termináli nastavil technik počas inštalácie alebo ktorú terminál získal. IP adresa musí byť vždy v tomto formáte XXX.XXX.XXX.XXX, napr. 192.168.1.20. V prípade terminálov z ČSOB bude potrebné zadať a potvrdiť tiež IP adresu pokladnice.

Po zadaní potrebných informácií ťuknite na OK.

clip0054

 

poznamka_icon

Pri termináloch Global Payment, ktoré nebežia na systéme Android, zistíte IP adresu vstupom do Menu » Môj Terminál » Nastavenie terminálu » Tlač.

 

dulezite_sdeleni_icon

Ak nepoznáte IP adresu svojho terminálu, obráťte sa na svojho IT konzultanta alebo na zákaznícku linku poskytovateľa terminálu.
Terminály pripojené cez Wifi alebo Ethernet musia mať pevnú IP adresu a rovnako aj dotyková pokladňa.

 

2_icon

V spodnej časti sa zobrazia ďalšie možnosti konfigurácie v závislosti od vybraného poskytovateľa a pripojenia terminálu. Môžete tu aktivovať tlač potvrdenia z platobného terminálu na tlačiarni účteniek pripojenej k pokladni alebo podrobné logovanie. Podrobné logovanie aktivujte len na žiadosť technickej podpory.

clip1075

 

3_icon

Teraz máte možnosť skontrolovať, či je všetko správne nastavené a či pokladňa dokáže komunikovať s terminálom. Ťuknutím na ZAPLATIŤ vykonáte testovaciu transakciu vo výške 1 EUR pomocou skutočnej platobnej karty. Pomocou šípok vedľa jednotlivých možností vyberte typ transakcie 01 a menu 02 pre testovaciu transakciu. Ak je všetko správne nastavené, zobrazia sa informácie PREBIEHA TRANSAKCIA a na termináli sa zobrazí suma 1 EUR na zaplatenie. Túto platbu nemusíte dokončiť, stačí zrušiť transakciu priamo na termináli.

Ak pokladňa nedokáže komunikovať s platobným terminálom, zobrazí sa varovné hlásenie. V takom prípade sa obráťte na svojho IT poradcu alebo poskytovateľa terminálu na ďalší postup.

8b_800_edge

 

Ak ste všetko správne nastavili a testovacia transakcia prebehla, pozrite sa, ako funguje platba kartou pri pokladni.

 

uziv_tip_icon

Odporúčame, aby ste testovaciu transakciu vykonali znova po vykonaní nasledujúcich krokov. Týmto spôsobom sa bezpečne overí, či pokladňa alebo terminál po opätovnom zapnutí nedostanú inú IP adresu. Pre fungujúcu komunikáciu je dôležité, aby sa IP adresa po opätovnom zapnutí zariadenia nezmenila a zostala vždy rovnaká.

Vypnutie a zapnutie pokladnice,

vypnutie a zapnutie platobného terminálu,

vypnutie a zapnutie (reštart) aktívneho prvku (routeru), ktorý sa používa na vytvorenie siete a ktorý prideľuje IP adresy.

nahor



Táto príručka má len informatívny charakter a neposkytuje žiadne záruky. Uvedené špecifikácie sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia. Obrázky a schémy majú len informatívny charakter. Vzhľad a funkcie zariadenia a softvéru sa môžu líšiť v závislosti od aktuálnej verzie produktu a aplikácií.

Vytvorené s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  


Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC