Ak chcete správne zobraziť obsah, povoľte JavaScript.

Ak používate prenosné pokladne a predávate na viacerých miestach, budete mať možnosť zmeniť aktuálne umiestnenie pokladne. Táto voľba je však dostupná len, ak v nastavení EET vložíte správny identifikačný balíček pokladnice, ktorý zmenu lokality predaja umožňuje.

 

Ako zmeniť aktuálne umiestnenie pokladnice?

1_icon

V Dotykačke otvorte postranné menu a ťuknite na volbu Aktualizovať adresu pokladne.

clip1319

 

2_icon

Zobrazí sa dialóg s možnosťami zmeny adresy. Dialóg si pamätá poslednú zvolenú možnosť a tiež zadané údaje. Je možné zadať celú adresu, uložiť získané GPS súradnice (ak to pokladničné zariadenie umožňuje) alebo zadať názov miesta prostredníctvom možnosti Ostatné.

clip1132

 

3_icon

Použite jednu z možností a všetko uložte tlačidlom Aktualizovať. Po ťuknutí na tlačidlo Aktualizovať bude zmena umiestnenia potvrdená a zadané údaje sa prenesú do fiškálneho modulu. Na možnú zmenu umiestnenia pokladne budete tiež vždy upozornení pri každom otvorení pokladne. Umiestnenie môžete ďalej zmeniť aj v nastaveniach eKasy.

clip1322

 

dulezite_sdeleni_icon

Ak nie je možnosť zmeniť lokalitu k dispozícii, váš aktuálne nahraný identifikačný balíček túto voľbu neumožňuje.

nahor

Táto príručka má len informatívny charakter a neposkytuje žiadne záruky. Uvedené špecifikácie sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia. Obrázky a schémy majú len informatívny charakter. Vzhľad a funkcie zariadenia a softvéru sa môžu líšiť v závislosti od aktuálnej verzie produktu a aplikácií.

Vytvorené s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC