Údaje z každej pokladnice sa automaticky synchronizujú so Vzdialenou správou v reálnom čase. Synchronizáciu vykonáva každá pokladnica vždy, keď sa vykoná užívateľská operácia. Ak pokladnica nie je trvalo pripojená k internetu, synchronizácia prebieha vždy, keď je pripojenie aktívne. Preto je pre aktuálne údaje v službe Vzdialená správa potrebné aktívne internetové pripojenie.
Ak nie je k dispozícii internetové pripojenie a údaje nie je možné synchronizovať so Vzdialenou správou, ikona mráčiku na hlavnej obrazovke Dotykačky bude červená.
Ak aktivujete viac pokladníc v rámci svojho užívateľského účtu vo Vzdialenej správe, budú tieto pokladnice automaticky zdieľať niektoré dáta. Pre viac informácií sa pozrite do tejto kapitoly. |
Koľko dát spotrebuje Dotykačka na svoju prevádzku?
Spotreba aplikácií Dotykačka + Dotykačka Marketplace je v strednej prevádzke cca 300 - 600 MB mesačne. V závislosti na používanom zariadení môžu však ďalšie dáta spotrebovať systémové aplikácie a aplikácie Google (OS Android, Klávesnica, Google Services) a to od 1,5 GB až do 10 GB za mesiac. Dátová náročnosť systémových služieb sa však netýka mobilného pripojenia, kedy sú spotrebovávané dáta systémovo obmedzované.
V reálnej prevádzke si samotná aplikácia Dotykačka pri účtovaní (fiškalizácia tržieb + zapísanie pohybov do databázy) nevezme z internetového pripojenia viac ako 30 - 50 KB/s. Neovplyvňuje teda nijako rýchlosť internetového pripojenia, pretože prenášané objemy dát sú v reálnom čase veľmi malé.
Odporúčaný minimálny mesačný dátový limit pre mobilné pripojenie je 500 MB, ideálne 1 GB.
Majte prosím na pamäti, že Dotyková pokladňa by mala slúžiť ako jednoúčelové zariadenie. Neinštalujte do zariadenia ďalšie aplikácie tretích strán. Tieto aplikácie môžu mať vplyv na výkon zariadenia a tiež na prenášané dáta. |