Dotyková pokladnica podporuje pripojenie akéhokoľvek množstva LAN tlačiarní, z ktorých 1 tlačiareň môže byť pripojená priamo k pokladnici prostredníctvom ľubovoľného portu USB. V stravovacích prevádzkach sa zvyčajne používa 1 tlačiareň na tlač pokladničných blokov a jedna tlačiareň na tlač objednávok (poukážok).
Vo väčšine prípadov sa tlačiareň objednávok pripája k dotykovej pokladnici prostredníctvom vlastnej siete zákazníka. Tj. tlačiareň je pripojená sieťovým káblom k aktívnemu prvku (routeru), ktorý zároveň poskytuje napr. bezdrôtové Wifi pokrytie. K tejto Wifi sieti musí byť pripojená aj dotyková pokladňa. Wifi tlačiarne sa neodporúčajú z dôvodu nespoľahlivej prevádzky v dôsledku častej nestability a nízkej kvality bezdrôtového pripojenia.
LAN tlačiareň na tlač objednávok vždy pripojte priamo k smerovaču, ku ktorému je pripojená aj dotyková pokladňa (káblom alebo bezdrôtovo). Obe zariadenia musia byť v rovnakej sieti. Ak je tlačiareň pripojená k inému aktívnemu prvku, tlač nemusí fungovať správne.
Ak chcete používať tlačiareň pripojenú sieťovým káblom s Dotykačkou, musíte ju najprv pripojiť k počítaču s ľubovoľným operačným systémom a potom ju nakonfigurovať vo webovom rozhraní, tj. prostredníctvom webového prehliadača.
Informácie o nastavení a prevádzke tlačiarne nájdete v základnej príručke:
Základná príručka pre USB/LAN/Wifi tlačiareň (v českom jazyku)
Možnosti tlače (nastavenia tlače) v Dotykačke sú popísané tu. Pokyny na konfiguráciu LAN tlačiarne nájdete v tejto kapitole. |