Ako funguje Dotykačka?
<< Kliknite pre zobrazenie obsahu >> Ako funguje Dotykačka? |
Navigácia: Začíname > |
Pokladničný systém je založený na dvoch základných častiach. Prvou časťou je samotná dotyková pokladňa (alebo niekoľko pokladní) s pripojením na internet a periférnymi zariadeniami, ako je tlačiareň alebo čítačka kódov. Druhou časťou je tzv. Vzdialená správa, čo je jednoduchá webová aplikácia, ktorá poskytuje pravidelné zálohovanie údajov a pokročilú správu celého systému.
Údaje a zmeny v každej pokladnici sa automaticky synchronizujú so Vzdialenou správou. To znamená, že máte vždy aktuálne informácie vo všetkých zariadeniach, aj keď si kúpite novú pokladnicu alebo ju vymeníte. Vzdialená správa poskytuje možnosť nepretržitého monitorovania prevádzky pokladnice. Vďaka poskytovaným informáciám budete mať nielen prehľad o svojom predaji v reálnom čase. Podrobné informácie o Vzdialenej správe nájdete v tejto kapitole.
Dotykačku môžete rozšíriť o ďalšie aplikácie a pridať nové funkcie, ako napríklad:
•Rezervačný systém
Jednoduchý systém na zadávanie a kontrolu rezervácií stolov / izieb.
•Mobilný čašník / Mobilný terminál
Mobilný terminál umožňuje obsluhovať zákazníkov priamo "na mieste".
•Telefonický asistent
Jednoduchá aplikácia pre telefonické objednávky, kde sa na základe prichádzajúceho hovoru vyberie príslušný zákaznícky účet, na ktorý možno priamo vytvoriť objednávku.
Pokladničný systém Dotykačka je certifikovaný nezávislým certifikačným orgánom pre kybernetickú bezpečnosť a ochranu údajov. |