Odozva pokladničnej aplikácie závisí od viacerých faktorov, ktoré sú ovplyvnené spôsobom používania Dotykačky. Ako teda používať pokladňu, aby fungovala čo najrýchlejšie?
|
Dotykovú pokladnicu pravidelne reštartujte alebo ju vypnite, keď sa nepoužíva.
Dlhá nepretržitá prevádzka znamená postupné spomaľovanie odozvy zariadenia. To platí pre každé zariadenie s operačným systémom. Preto dotykovú pokladnicu vypínajte napríklad v noci alebo keď je mimo prevádzku, prípadne ju aspoň raz týždenne reštartujte.
|
|
Dbajte na uzatváranie zmien.
Ak pokladnica zostáva dlhú dobu otvorená, dochádza k nárastu dát v databáze Dotykačky. Akonáhle pokladnicu uzavriete, tieto dáta budú synchronizované so Vzdialenou správou a z databázy vymazané. Otváranie a uzatváranie pokladnice teda pomáha k rýchlejšej odozve, pretože Dotykačka nemusí spracovávať a držať veľké množstvo dát v databáze, ako v prípade, keď pokladnicu dlhodobo (napr. niekoľko mesiacov) neuzavriete.
|
|
Do dotykovej pokladnice neinštalujte aplikácie tretích strán.
Dotyková pokladnica je navrhnutá ako jednoúčelové zariadenie. Podobne aj aplikácia Dotykačka je vyvinutá tak, aby čo najlepšie využívala možnosti našich tabletov. Inštaláciou ďalších (nepokladničných) aplikácií zaberáte Dotykačke priestor a výrazne zariadenie spomaľujete. Iné aplikácie, ako napríklad Facebook alebo YouTube, sú náročné na výpočtový výkon a pri dlhom spustení výrazne znižujú odozvu pokladnice. Nezabudnite, že aj keď zariadenie reštartujete a neukončíte tieto aplikácie ručne, po spustení sa znovu spustí na pozadí.
|
nahor