Nielen kvôli správnej evidencii tržieb je potrebné mať v dotykovej pokladni nastavený správny čas a dátum. Ak nie je nastavený správny čas a dátum, môžu sa vyskytnúť aj problémy so synchronizáciou údajov so Vzdialenou správou.
Ako nastaviť správny dátum a čas?
Na hlavnej obrazovke gestom stiahnite hornú lištu so systémovými hodinami. |

V zobrazenej ponuke ťuknite na ikonu ozubeného kolieska a v zobrazených možnostiach vyberte položku Dátum a čas. |
![]() |
![]() |
Najprv deaktivujte možnosť Automatický dátum a čas. Potom nastavte aktuálny dátum, čas a časové pásmo. Časové pásmo nastavte na Stredoeurópsky štandardný (letný) čas GMT+02:00 ťuknutím na Amsterdam GMT+02:00 v zozname miest. Po nastavení dátumu, času a časového pásma znova zapnite možnosti Automatický dátum a čas. |

Teraz by mala dotyková pokladnica správne synchronizovať čas a dátum zo siete.
Ak napriek vyššie uvedeným nastaveniam čas stále nesúhlasí, je možné ponechať manuálne nastavenia. Avšak, je nutné myslieť na zmenu letného / zimného času. |