Žiadosť o technickú pomoc

<< Kliknite pre zobrazenie obsahu >>

Žiadosť o technickú pomoc

Navigácia:  Práca s pokladňou > Hlavná obrazovka a účtovanie > Dlaždicové menu > Centrum pomoci >

Požiadavku na technickú podporu môžete odoslať priamo z dotykovej pokladnice. Na tento účel existuje jednoduchý formulár, ktorý nájdete pod tlačidlom Centrum pomoci na hlavnej obrazovke Dotykačky.

 

Ako poslať požiadavku na technickú podporu?

1_icon

Ťuknite na tlačidlo Centrum pomoci v dlaždicovej ponuke na hlavnej obrazovke Dotykačky. Tu vyberte položku Technická podpora.

tp

 

2_icon

Otvorí sa jednoduchý formulár. Starostlivo vyplňte všetky polia:

Meno a priezvisko - Zadajte svoje meno.

E-mail - Starostlivo zadajte e-mail, na ktorý chcete dostať odpoveď. Odstráňte akýkoľvek predvolený text v tomto poli.

Tel. číslo - Zadajte telefónne číslo na prípadný telefonický kontakt.

Do poľa 01 zadajte svoju požiadavku na technickú podporu a popíšte všetky chyby alebo problémy.

tp1

 

3_icon

Nakoniec ťuknite na tlačidlo VYŽIADAŤ O PODPORU OD ŠPECIALISTU a žiadosť sa odošle.

nahor