Riešenie problémov

<< Kliknite pre zobrazenie obsahu >>

Riešenie problémov

Navigácia:  Príprava pokladnice > Zostavenie terminálu Dotypay (Dotykačka PLATOBNÁ) >

Zariadenie nefunguje

Batéria môže byť vybitá alebo aplikácia nereaguje. Skontrolujte, či je pripojený napájací adaptér, nabite batériu alebo zariadenie reštartujte.

Tlačiareň nefunguje

Nefunkčnosť tlačiarne môže byť spôsobená nesprávne vloženou rolkou papiera alebo vybitou batériou. Ak je batéria vybitá, tlačiareň automaticky nevytlačí dokument. Pripojte k zariadeniu napájací adaptér a skontrolujte, či je teplocitlivý papier správne vložený do tlačiarne.

Platobná transakcia zlyhala

Na nevykonanie platobnej transakcie majú vplyv tieto okolnosti:

Platobná karta má poškodený magnetický prúžok alebo čip.

Čítačka kariet alebo SIM karta v zariadení je poškodená.

Platobná karta je nesprávne a rýchlo potiahnutá

Ovládač platobného terminálu nie je v zariadení nainštalovaný alebo je nesprávne nastavený.

Nefungujúce internetové pripojenie.
 

Riešenie:

Skúste zaplatiť inou kreditnou kartou s magnetickým prúžkom alebo čipom.

Pomaly a plynulo potiahnite platobnou kartou.

Skúste vykonať platbu manuálne namiesto použitia magnetického prúžku platobnej karty.

Nainštalujte a správne nastavte Ovládač platobného terminálu, pozri časť Inštalácia aplikácií a Nastavenie ovládača platobného terminálu.

Skontrolujte, či je SIM karta v zariadení správne vložená, či je aktívna a či funguje pripojenie na internet (Wi-Fi).

nahor